24/7 Proaktivna tehnička podrška

Godinama se na IT korisničku podršku gledalo kao na centar troškova, a ne kao na pokretač vrednosti.

Međutim, praksa je pokazala da funkcionisanje moderne kompanije nezamislivo bez upotrebe novih tehnoligija (funkcionalne lokalne mrežne infrastrukture, upotrebe računara, tableta, pametnih telefona, …) i da je od krucijalnog  značaja za uspešno poslovanje da ceo informacioni sistem  (IS)  funkcioniše harmonično, ukoliko je moguće bez neplaniranih zastoja i problema za koje je krivac loš IS ili loša tehnička podrška.
Zato se kompanije koje razmišljaju o budućnosti sve više okreću kvalitetnoj proaktivnoj IT tehničkoj podršci.

Za mnoge kompanije, prelazak sa reaktivne na proaktivnu korisničku tehničku podršku i monitoring IS može biti težak.
Međutim, ukoliko je reč o perspektivnoj kompaniji – prelazak je apsolutno neophodan.

Šta je proaktivna tehnička podrška?

Nukleus proaktivne tehničke podrške je strateški pristup monitoringu sistema i pomoći korisnicima i ogleda se,  na osnovu parametara koje u realnom vremenu dobijamo iz IS, u predviđanju,  reakcji i rešavanju problema i pre nego što on nastane, odnosno pre nego što korisnici osete potrebu da kontaktiraju tim za podršku. U najvećem broju slučaja korisnici ni neznaju da su imali problem, obzirom da je kroz proaktivni pristup problem preventivno  identifikovan i rešen i pre njegovog nastanka.

 

Prednosti SteCom (proaktivne) tehničke podrške ?

  • uvek ste u toku sa najnovijim tehnološkim rešenjima, što Vam daje prednost u odnosu na konkurenciju
    (najnovija tehnološka rešenja su gotovo po pravilu  uvek efikasnija i jeftinija u odnosu na do tada korišćena )
  • optimizacija troškova održavanja IS
  • nemate trošak edukacije zaposlenih u IT sektoru
  • nije neophodno  imati zaposlenog na poziciji IT podrška u kompaniji (ne preporučujemo)
  • vreme reagovanja na otvorteni tiket, mejl ili poziv telefonom, ako situacija zahteva – TRENUTNO

 

Zvuči dobro? 

Napravite upit za konsultativni razgovor.
Pridružite se zajednici naših klijenta, vrhunskih profesionalaca u svojim oblastima.